11. ROKUSOVA AKADEMIJA

ZA RAZREDNI POUK

Pridružite se nam.

Ljubljana

Odiseja, Moskovska ulica 11,
1000 Ljubljana

7. 2. 2026

8.00–16.00

Spletni
dogodek

7. 2. 2026

8.00–16.00

Do akademije še

Spoštovane učiteljice, spoštovani učitelji,

z veseljem vas vabimo na 11. Rokusovo akademijo za razredni pouk, celodnevni dogodek, ki se bo letos odvijal na novi lokaciji v Ljubljani - Odiseji. Za vse, ki nas ne boste mogli obiskati, pa bo organiziran tudi prenos v živo prek spleta.

Za vas smo pripravili novosti tekočega in prihajajočega šolskega leta ter odlična predavanja vrhunskih strokovnjakov. Vse udeleženke in udeleženci akademije boste prejeli uporabno darilo.

Vse, ki se nam boste pridružili v Ljubljani, bomo razvajali z darilcem in vam omogočili potrdilo o udeležbi. Tiste, ki se nam v Ljubljani ne morete pridružiti vabimo, da nam prisluhnete prek spleta. Vsem, ki se boste dogodka udeležili prek spleta, potrdila in darila žal ne moremo zagotoviti.

Prijava

7. 2. 2026

8.00–16.00

Ljubljana

Odiseja
Moskovska ulica 11, 1000 Ljubljana

7. 2. 2026

8.00–16.00

Spletni dogodek

Pred dogodkom boste prejeli povezavo, na kateri boste lahko spremljali dogodek v živo.

* Prijava na dogodek je mogoča do 1. februarja 2026.

Program

8.00–9.00

Registracija

9.00–9.45

Uvodni pozdrav

Direktorica Založbe Rokus Klett Maruša Dejak in glavna urednica za razredni pouk pri Založbi Rokus Klett, mag. Mojca Urankar Počkaj

9.45–10.15

Spreminjamo ADHD v supermoči

Matic Novak

10.15–10.45

Kako sodelovati s starši, da nam zaupajo?

Nataša Lenarčič

10.45–11.15

Odmor

11.15–12.00

Za učitelje od 1. do 3. razreda

From A-maze to Amaze

Mateja Todorovski

Za učitelje od 4. do 5. razreda

Pasti pri sestavi testa znanja

Darko Hederih

12.00–12.45

Za učitelje od 1. do 3. razreda

Kako se uresničuje kurikulum za književno vzgojo 2025 v prenovljenem berilu Lili in Bine

Dr. Metka Kordigel Aberšek in Polona Legvart

Za učitelje od 4. do 5. razreda

Ljudska pesem – vrtiljak ustvarjalnosti, raziskovanja in igre

Tadeja Mraz Novak

12.45–13.45

Kosilo

13.45–14.15

Vključevanje otrok priseljencev: izziv ali priložnost?

Pranvera Luttoli

13.45–14.15

Fit pedagogika – avtentičnost učenja v gibanju na (nevro)znanstvenih izhodiščih in v koraku s časom

Barbara Konda

14.45–15.45

STEAM-vsebine v razredu: znanstvena metoda kot pot do radovednosti in ustvarjalnosti

Žan Rode, Barbara Terbuc, Tamara Žnidarič

15.45–16.00

Zaključek

* Organizator si pridržuje pravico do spremembe programa.

Darilo za udeležence akademije v Odiseji

Udeleženci akademije v živo prejmete praktično torbo in priročen blok za pisanje.

Predavatelji

Matic Novak

Ustanovitelj projekta Modri junaki in soustanovitelj Inštituta za razvoj potenicalov ADHD

Kot nekdanji reševalec, vojak in človek z diagnozo ADHD je Matic svojo osebno izkušnjo preoblikoval v poslanstvo, s katerim navdihuje druge. Z delavnicami, predavanji in svetovanji podpira posameznike – še posebej otroke z ADHD –, da prepoznajo in sprejmejo svoje posebnosti ter v njih odkrijejo moč in priložnost. Njegovo delo temelji na razumevanju, sprejemanju in opolnomočenju ter dokazuje, da lahko vsak človek s svojim navdihom, vztrajnostjo in pristnostjo prispeva k pozitivni spremembi v skupnosti in širšem svetu.

Nataša Lenarčič

Predavateljica, svetovalka in coachinja pri BeGrejt Inštitutu

Nataša Lenarčič, predavateljica, svetovalka in coachinja pri BeGrejt Inštitutu, je bivša učiteljica z več kot 25-letnimi izkušnjami in zavedanjem, da je kakovostno učenje mogoče le tam, kjer so odnosi trdni in zaupni. Znanja iz različnih modalitet psihoterapije, formativnega spremljanja, čuječnosti, plesa in FIT-pedagogike je vtkala v poučevanje tako, da so učenci razvijali samozavedanje, samoregulacijo in imeli moč izbire. Vodilo jo je prepričanje, da si vsak izmed nas izbira vedenja v skladu s svojimi potrebami in da so prav odnosi temelj, na katerem gradimo zaupanje. Danes znanje in izkušnje predaja naprej – vodi seminarje za učiteljske kolektive, predavanja za starše, supervizije po šolah, preventivne delavnice za učence ter spletne seminarje. Vse to z enim ciljem: da skupaj gradimo šolo, v kateri vladata zaupanje in dobro počutje, tako za učence kot za odrasle.

Mateja Todorovski

Učiteljica razrednega pouka s specializacijo za poučevanje angleščine

Mateja Todorovski je učiteljica razrednega pouka s specializacijo za poučevanje angleščine. Ima več kot dvajset let izkušenj, deluje kot izobraževalka učiteljev in avtorica gradiv za zgodnje učenje angleščine. Njeno delo temelji na pristopu, ki učenca postavlja v središče učenja, spodbuja samostojnost, radovednost in samozavest pri rabi jezika. Kot svetovalka na Zavodu RS za šolstvo in asistentka za didaktiko na Univerzi na Primorskem je pridobila poglobljen vpogled v razvoj pouka in učiteljeve vloge. Bila je članica delovne skupine, ki je pripravila obstoječi učni načrt za angleščino v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju. Njeno delo zaznamuje jasna pedagoška misel: učenje je najučinkovitejše, ko učenci mislijo, ustvarjajo in se pri tem iskreno zabavajo.

dr. Metka Kordigel Aberšek

(so)avtorica beril Jaz pa berem ter Lili in Bine

Metka Kordigel Aberšek je (so)avtorica beril Jaz pa berem ter Lili in Bine. Obe berili udejanjata kurikularne cilje književne vzgoje v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju, in sicer tako z izborom besedil kot tudi s skrbno načrtovanim didaktičnim instrumentarijem. Literarna besedila in didaktični instrumentarij v njenih berilih slonijo na komunikacijskem modelu književne vzgoje, ki ga Metka Kordigel Aberšek nazorno opiše v knjigi Didaktika mladinske književnosti. V njej predstavlja tako teoretična izhodišča v kurikulu priporočenega modela književne vzgoje kot tudi didaktične poti, kako doseči kurikularne cilje. Predvsem slednje je za učitelje posebej uporabno, saj vsako metodo in vsak didaktični korak v njej ponazori s konkretnim primerom.

dr. Polona Legvart

Učiteljica razrednega pouka

Polonca Legvart je diplomirala iz razrednega pouka na Pedagoški akademiji v Mariboru in pedagogike na Filozofski fakulteti v Ljubljani ter doktorirala iz edukacijskih ved na Univerzi v Mariboru. Na Osnovni šoli bratov Polančičev Maribor poučuje začetne razrede 33 let in je ob tem aktivno sodelovala pri izvedbi devetletke ter pri vseh kurikularnih prenovah za prvo vzgojno-izobraževalno obdobje. Vključuje se v raziskovalne projekte, v visokošolsko izobraževanje učiteljev ter v njihovo strokovno izpopolnjevanje. Piše strokovne članke in nastopa s konferenčnimi prispevki doma in v tujini ter sodeluje pri pripravi učbenikov. Posebej se posveča učnemu okolju, književni vzgoji, vključevanju otrok s posebnimi potrebami in uporabi sodobnih tehnologij pri učenju. Za svoje delo je prejela najvišja učiteljska priznanja in nagrade. Udejstvuje se v kulturnem življenju Maribora.

Darko Hederih

Psiholog in svetovalni delavec na OŠ

Mag. Darko Hederih je diplomirani psiholog. Sedemintrideset let je zaposlen kot svetovalni delavec na Osnovni šoli bratov Polančičev Maribor. Je avtor kviza Male sive celice in sestavljavec vprašanj za številne druge kvize (Milijonar, Joker, Vem!, Najšibkejši člen, Kdo bi vedel ...), izvajalec taborov in delavnic za nadarjene učence in predavatelj o sestavi testov znanja. Njegovo raziskovalno delo je povezano s proučevanjem humorja, le-tega pa skuša vključiti tudi v vsakdanje življenje. Je avtor sedemnajstih knjig, med njimi so priročniki za učitelje (Kvizi in uganke v šoli, Z ugankami do znanja), zbirke kvizov (Od dinozavrov do japonskih avtomobilov, Odraslim vstop prepovedan, Male sive celice – sedem knjig ...) in zbirke humoresk (Osnovna šola Kurja ves, Kako pretentati osebno tehtnico, Bogdan je imel prav, Svoj klavir pa menda že poznam).

Tadeja Mraz Novak

Učiteljica glasbene umetnosti, avtorica učnih gradiv in predavateljica

Tadeja Mraz Novak je učiteljica glasbene umetnosti, avtorica učnih gradiv in predavateljica, ki s svojim delom potrjuje, da se glasbo uspešno uči z gibom, igro in ustvarjalnostjo. Pri delu z otroki in odraslimi razvija dejavnosti, ki učence povabijo k aktivnemu sodelovanju in jih motivirajo, da postanejo soustvarjalci glasbenega procesa. Z ritmičnimi igrami, telesnimi tolkali, inštrumenti in vsakdanjimi predmeti spodbuja domišljijo, ustvarjalnost, sodelovanje ter občutek povezanosti v skupini.

Pranvera Lutolli

Magistrica inkluzivne pedagogike, učiteljica na šoli s prilagojenim programom

Pranvera Lutolli je magistrica inkluzivne pedagogike, zaposlena kot učiteljica na šoli s prilagojenim programom. Njeno delo temelji na spodbujanju enakih možnosti za vse učence, prilagajanju učnih vsebin ter razvijanju učnih pristopov, ki vsakemu posamezniku omogočajo napredek glede na njegove zmožnosti. Po narodnosti je Albanka, kar ji daje dragoceno izkušnjo medkulturnosti in občutljivosti za različne kulturne in jezikovne kontekste. Svoje znanje in izkušnje uporablja tudi pri delu s priseljeno albansko populacijo, pri katerem pomaga učencem in njihovim družinam pri lažjem vključevanju v novo okolje. Kot predavateljica želi učiteljem ponuditi praktične izkušnje, strokovne pristope ter primere dobrih praks dela s priseljenci in medkulturnega sodelovanja. Verjame, da lahko s skupnim učenjem in odprtostjo prispevamo k bolj vključujoči in raznoliki šoli.

Žan Rode

Asistent za didaktiko biologije

Žan Rode je leta 2022 končal magistrski študij poučevanja biologije in kemije z nalogo o uporabi aplikacije iNaturalist v biološkem izobraževanju. Od leta 2021 je zaposlen na Pedagoški fakulteti Univerze v Ljubljani, najprej je bil strokovni sodelavec, nato raziskovalec pri projektih H2020 Multipliers in ULTRA, pri katerih je sodeloval pri razvoju digitalnih didaktičnih orodij. Leta 2023 se je pridružil projektu S.TEMPO, od leta 2024 pa deluje kot asistent za didaktiko biologije. Je doktorski študent na Biotehniški fakulteti Univerze v Ljubljani pod mentorstvom prof. dr. Gregorja Torkarja. Raziskovalno se posveča vključevanju IKT v biološko izobraževanje ter poučevanju na prostem, piše poljudnoznanstvene članke in izdeluje ilustracije za revijo Naravoslovna solnica. Kot ilustrator je sodeloval pri izdelavi Lahko berljive ustave RS, tu je ilustriral vsebine, prilagojene za lahko branje, kasneje pa je ilustriral tudi priredbe Prešernovih pesmi.

Barbara Konda

/

/

Tamara Žnidarič

Učiteljica razrednega pouka in profesorica sociologije

Tamara Žnidarič je po izobrazbi učiteljica razrednega pouka in profesorica sociologije, ki se pri svojem delu z veseljem posveča iskanju in preizkušanju različnih metod poučevanja, še posebej tistih, ki spodbujajo ustvarjalnost, sodelovanje in aktivno vlogo učenca. Deluje kot koordinatorica projektov Erasmus+ na šoli, v okviru katerih je spoznala različne pristope k poučevanju ter dobila veliko navdiha za delo v razredu.

Barbara Terbuc

Učiteljica razrednega pouka

Barbara Terbuc je učiteljica razrednega pouka na Osnovni šoli Olge Meglič na Ptuju, mentorica in avtorica številnih projektov, v katerih prepleta naravoslovje, umetnost, tehnologijo in gibanje. Pri svojem delu poudarja izkustveno učenje, radovednost in ustvarjalnost. Vključena je v različne nacionalne in mednarodne projekte (Ekošola, Erasmus+ STEAM), hkrati pa razvija tudi lastne programe za spodbujanje čustvene pismenosti in samoregulacije pri otrocih. Verjame, da otroci najbolj rastejo takrat, ko lahko raziskujejo, ustvarjajo in se ob tem počutijo varne ter opolnomočene.

Maruša Dejak
glavna direktorica
Založba Rokus Klett
mag. Mojca
Urankar Počkaj
glavna urednica za razredni pouk
Založba Rokus Klett
Anja Oset
vodja projektov v marketingu
Založba Rokus Klett
Urška Barut Bukovac
vodja projektov v marketingu
Založba Rokus Klett

Veselimo se vaše družbe,
Založba Rokus Klett

Skoči na začetek strani